"Bijna" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam en Elly Tazelaar-Goudsmits - WaarBenJij.nu "Bijna" - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirjam en Elly Tazelaar-Goudsmits - WaarBenJij.nu

"Bijna"

Door: Mirjam & Elly

Blijf op de hoogte en volg Mirjam en Elly

30 November 2017 | Nederland, Amsterdam

De tijd begint nu echt te korten. Morgen gaan we dan eindelijk aan onze grote reis naar Nieuw Zeeland beginnen.
De laatste weken hebben vooral in het teken gestaan van afronden van het werk, afscheid nemen van familie en vrienden en voorbereiding van ons feest. Deze was heel gezellig en onvergetelijk. Iedereen bedankt die een bijdrage heeft geleverd aan onze lounge set.
Sinds afgelopen maandag is het erg rustig in huis omdat onze viervoeters, Abby en Yuna, uit logeren zijn in Zweden. Zij spelen enthousiast in de sneeuw terwijl wij vanaf morgen de zon (23 graden) op gaan zoeken.
Vrijdag 1 december vertrekt om 14:40u het vliegtuig vanuit Amsterdam naar Beijing, vervolgens naar Guangzhou en daarna door naar Auckland waar we zondag 3 december om 7:00u (NZ tijd) landen.
Voor degene die het nog niet weten, het tijdsverschil tussen Nederland en Nieuw Zeeland is precies 12 uur. Wij landen om 7:00u in de ochtend op zondag 3 december. (In Nederland 19:00u zaterdag 2 december)
Nadat we onze bagage hebben opgehaald, pikken we om 9:00u de gehuurde auto op en gaan we linksrijdend onze weg vervolgen.
Wij hebben er in ieder geval zin in en hopen nog vele mooie verhalen hier te plaatsen.
Lieve groetjes!

• 30 November 2017 - 18:43

Betsy:

Goede reis en wij zullen jullie gaan volgen. Veel plezier en geniet ervan.

• 30 November 2017 - 18:45

Eus:

Her veel plezier en een held mooie Reid. Veel liefs

• 30 November 2017 - 18:46

Eus:

Sorry voor typfouten ha ha

• 30 November 2017 - 18:53

Tom Witte:

Lieve meiden, heel veel plezier en geniet in dat mooie land. Wij verheugen ons jullie te volgen. Kussen Tom en Jet

• 30 November 2017 - 19:11

B.M.W:

Het is jullie gegund. Alles loslaten nu en volop genieten. Kom maar op met die verhalen. Maar laat bv. info over de temperatuur maar niet aan ons weten...als wij waarschijnlijk verrekken van de kou en de ramen aan het krabben zijn :) De rest van jullie avonturen lezen we natuurlijk graag!

marcel

• 30 November 2017 - 19:12

Christa:

Geniet van ieder moment! Ik kijk nu al uit naar jullie verslagen om hier een beetje mee te genieten. Heel veel liefs

• 30 November 2017 - 19:15

Monique:

Lieve vrouwtjes....ik wens jullie een hele goede reis toe. Geniet van elkaar en ik lees graag de verhalen die komen gaan.

Maak maar heel veel nieuwe herinneringen.
    XXX

• 02 December 2017 - 09:00

Tiny:

Heel veel plezier en ik wens jullie een fijne tijd toe. groetjes

• 06 December 2017 - 17:22

Rob:

Hey lieve mirjam en elly: heel veel plezier samen! Geniet van nieuw-zeeland, maar vooral ook van elkaar!